AJUDA!!!!!!!!!!!!!
Tinc 14 anys i tinc nòvio. me l'estimo molt, fins i tot ho hem fet. però noto com si em mirés molt les noies. jo tinc molt poca autoestima i molt sobin em conparo amb altre gent però quan miro a noies que són guapes me les miro i si tenen pits la mirada se m'envà cap allà... però també quan veig un noi que és guapíssim me'l miro comento com és de guapo amb les meves amigues i tot això.
Necessito que em siguis sincera. No m'agradaria ser bi, perquè quan ho faig amb el meu nòvio m'encanta i noto plaer (de pent de quan, normalment si però hi ha vegades que no. És normal?) i bueno això sóc bi? No ho sóc? Què faig? Em preocupo? No?
PD: m'agrdaria que si aquest missatge és comentat no diguéssiu el meu nom si us plau. Però pobliqueu-lo que ho necessito.
MOLTES GRÀCIES!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs el que és natural és sentir atracció per persones diferents. A l'hora amb persones del nostre mateix sexe, també podem discernir si les considerem persones amb un físic que ens sembla agradable, uns trets que ens agraden , etc. Si sents atracció, plaer , estima, ganes de compartir amb la teva parella, vol dir que t'atrau i que t'agrada i que a més a més tens ganes de compartir i construir una relació amb ell. És totalment compatible sentir això per la teva parella i atracció per altres. La clau està en saber prioritzar el que per nosaltres és important i fins on arriben els nostres límits de mirar a alguna altra persona i cuidar a la que tenim al costat. Així, que es pot mirar, comentar amb les amigues, etc; el tema és que tot i que poguem fixar-nos en altres persones, ens hem de sentir igualment valorats per la nostra parella, i tenir la confiança de que podem confiar amb qui tenim al costat. Aquest treball comença per saber-nos valorar a nosaltres mateixos, no esperant que sigui l'altre qui ens aporti valor i felicitat a la vida. Amb l'altre només compartim aquesta nostra felicitat. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat