Problema durant el sexe.
Fa uns quants mesos vaig començar a descobrir la sexualitat amb una persona amb la que tinc molta confiança y m'agrada molt, el problema va arribar quan vam probar la penetració amb condó. El problema es que la tinc una mica massa grossa y quan ho fem ella sent dolor la majoria del temps, la meva consulta es si hi ha alguna manera de fer que la pugui penetrar sense que li fagi mal y aixi puguem disfrutar els dos.
Gracies :)
Mariona Busto

Hola ArnaUwU!
Què bé que tingueu molta confiança i us agradeu molt! Així tot sempre és més fàcil!
El dolor que sent pot ser degut a molts motius, i és important que si fa mal, no forceu. Moltes vegades anem directament a la penetració o donem pocs temps a que el nostre cos s'exciti, es relaxi, lubriqui, etc. per donar permís a que la penetració pugui donar-se sense dificultats. Normalment les primeres vegades que tenim relacions sexuals compartides, estem nervioses, pendents de moltes coses, que pot fer que estiguem tenses i que la nostra musculatura vaginal també ho estigui, hi hagi poca lubricació i tot plegat dificultant la penetració o fent que aquesta sigui dolorosa.
La nostra recomanació és que aneu a poc a poc, sense presses, que dediqueu molt temps a les carícies, els petons, les abraçades... que proveu primer d'introduir un dit, sense dolor, després dos... d'aquesta manera podem anar relaxant-nos i anar veient com va responent el nostre cos a l'estimulació i l'excitació. La comunicació entre vosaltres és importantíssima!
Si veieu que el dolor segueix, és important que vagi al ginecòleg i també a un fisioterapeuta especialista en sòl pelvià perquè pugui valorar si tot està correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat