Ejaculaciooooooo!
Hola sóc un noi de 15 anys i fa poc vaig perdre la virginitat i vaig ejacular molt àapid, se que els primers cops es normal pero estic molt preocupat per aquest tema i ara cada cop que ho he de fer amb la meva parella vaig al lavabo i em masturbo per aguantar més. No se com fer perque no haigui de fer aixo, ja que els cops que ho he intentat no aguanto ni 2 minuts. Necessito ajuda perque estic molt depre pel tema . Gràcies
Cristina Albó

Hola unknow2003,
Moltes gràcies per escriure'ns! Realment aquest és un tema que preocupa molt als nois. L'ejaculació està dissenyada per a ser ràpida, si es rep una estimulació eròtica i sexual intensa, ràpida i a ritme orgàsmic.
Si voleu que arribi més tard, heu d'estimular de forma més lenta. Com més lent sigui el ritme i la velocitat, més tardarà en arribar l'orgasme (i amb ell, molt sovint, l'ejaculació).
També és important que puguis detectar el Punt de No Retorn (PNR). El PNR és una sensació que es pot detectar justa abans d'ejacular. Si aconsegueixes detectar-lo, podràs parar just abans d'arribar-hi. I així poder frenar l'ejaculació.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com