...
Hola, venia a fer una consulta pel q m'ha passat avui. Doncs he conegut un tio de 20 anys q ja me'l vaig trobar una vegada i es veu q lligava amb mi, doncs m'ha dit q em convidava a una cervesa i jo com a tonta i he anat, després m'ha dit q l'acompanyes a ca seva, i quan erem a la seva habitació s'ha intentat liar amb jo pero li deiq q no i despres Sa tumbat damunt jo i m'ha fet dits i jo li apartava la ma pero no em feiq cas i li deia q jo no volia res tot el temps, ho he intentat pero no em feia cas aixi q me deixat una estona fins q a tornat als dits i jo m'aixecava i i no em deixava moure'm i tb s'ha tret el penis i deia q el toqués. Creus q ha abusat de mi? Esq fa 1 mes em vq passar el mateix pero pitjor i em va deixar "secuelas" pq em va pegar un amarillo amb gent desconeguda q no em parava de tocarme i jo tot el rato els deia q no i desde aquell dia cada vegada q em toquen ho pass malement q puc fer?
Cristina Albó

Hola Lauraálvarez0111,
Quin greu que hagis hagut de passar pel mateix dues vegades. Efectivament el que has patit és una agressió sexual. Quan no es respecte un "no", és una agressió sexual, quan ens obliguen a fer quelcom que no volem fer (o mirar), és una agressió sexual, quan sentim que estem fent quelcom perquè ens deixin en pau, és una agressió sexual, etc...
I si ens trobem amb una situació així, què hem de fer? Anar a urgències per tenir un informe mèdic conforme han agredit de nosaltres i seguidament denunciar.
T'enviem una abraçada enorme i si necessites ajuda, contacta amb alguna psicòloga que pugui ajudar-te, a vegades, soles no podem <3
I recorda que pots contactar amb nosaltres de forma privada si així ho necessites.
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com