Fofa
Et poso en situació: el meu novio i jo hem intentat 3 vegades tenir relacions sexuals (follar). La primera vegada va comprar uns condons de efecte prolongat (ja vaig fer una consulta en el seu dia sobre aixo) i per culpa de eixos condons no va haure manera de follar perque se li quedava fofa la polla. Com entendras ell es va pegar la rayada del segle encara saben que era culpa dels condons. Per lo tant, la segona vegada li va pasar lo mateix amb uns condons normals. Ahi la rayada es va anar fent mes gran. I la tercera vegada ho vam intentar sense condó i va pasar lo mateix absolutament.
El cas es que se li posa dura en tot moment pero a la hora de fer-ho se li queda fofa i no hi ha manera de reanimarla.
Aixo li esta duent molts problemes, perque esta molt preocupat per si mai mes pot follar.
Yo en tot moment he intentat relaxarlo i animarlo pero es imposible ja no se que fer. Se que potser sigue perque del estres que te per no poder-ho fer li esta afectant a la resta de vegades.
Doneumos consell i dieume que tinc que fer yo com a parella per a intentar que la rayada se lin vaigue per favor.
Gracies!
Cristina Albó

Hola katsha,
Efectivament els preservatius amb efecte prolongat tenen dosis molt baixes d'anestèsic, per aquest motiu a molts nois/homes, quan els utilitzen, perden l'erecció.
És difícil poder donar unes indicacions a través d'una pantalla, el més recomanable seria que pogués anar a un/a psicòleg/psicòloga per a valorar si cal fer tractament o no.
D'altra banda intentarem donar-te alguna pista de per on pot anar:
• És habitual que de manera inconscient (o conscient), anticipi el "moment" de la penetració, i en aquest moment deixi de passar-ho bé, per a passar a mesurar el seu rendiment "em tornarà a passar?, aconseguiré aguantar l'erecció? se'm baixarà?, etc...". Fet que NO és gens eròtic.
• Si l'anterior està passant, el que heu d'intentar és que el moment sexe sigui divertit i si la penetració, ara per ara no ho és, potser el millor és que no jugueu amb ella.
• És important valorar què està passant a nivell psicològic, però això no ho podem fer a través del consultori.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com