Puc fer squirting sent un noi?
Hola! Desde petit sempre he tingut una atracció cap a tot el que fos femení (mitjons, sostens, maquillatge, tacons, maillots, ballet, ungles...etc) i desde que estic a la universitat he començat a comprarme roba, maquillatge i sex toys de noia (vibradors, consoladors, etc...). Darrerament, quan em masturbe analment arriba un moment d'extasi en el qual tinc un orgasme tan fort que em pixe al damunt. He vist que les noies ho fan pero no sabia que els nois poguessim. A que es deu això? Gracies i una bessada!
Cristina Albó

Hola emmasukiia,
Moltes gràcies per escriure'ns!
És
important que si utilitzeu joguines sexuals per a l'estimulació anal,
aquestes siguin específiques per a aquesta estimulació en concret. La
vagina té un "tope", l'esfínter anal no i si es contrau de forma
involuntaria podem trobar-nos que la joguina ha desaparegut i hauríem
d'anar a urgències per a que l'extreguin.
Per tant, si jugues amb vibradors que siguin per a l'estimulació anal.
Pel
que fa a la teva pregunta, el que et passa, no podria ser squirting, ja
que aquesta resposta davant l'orgasme s'associa a una vagina, i si no
hem entès malament la teva pregunta, tu tens penis.
Et deixem https://es.wikipedia.org/wiki/
Eyaculaci%C3%B3n_femenina" target="_blank">aquí la seva descripció.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com