autoestima..
Tinc problemes d'autoestima, no puc mes.. Em supera la situacio em comparo amb la meva millor amia sempre ella es molt guapa.. Jo soc pf grasa i lletja, li vaig comentar y em va dir que estaba malament que era un problema y em vaig a ficar a plorar.. Aquet estiu vaig estar vomitant per un noi que estaba enamorat de la meva millor amiga y es va liar amb mi..pero vaig donarme compta que no que no aconsegiria mai al noi y vaig deixar de fer-ho creus que necessito un psicologic?
InterPersonal

Hola!!
Si et compares amb la teva millor amiga o amb qui sigui continuament no t'anirà bé per la teva autoestima, això està clar. Intenta pensar en les coses que tens bones i les coses que fas bé. No et fixis només en el que no funciona o el que no t'agrada de tu... l'autoestima és molt important per ser feliç a la vida, però la única que pot augmentar-la ets tu. Per tant, has de começar per fer el que et dic, valorar-te més i deixar de comparar-te. D'altra banda si veus que sola no te'n surt, no penso que sigui mala idea anar a veure un psicòleg, ja que ell et pot ajudar a sentir-te millor.
Sort!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat