no sabem ben bé que dir...
Hola, som un grup El cas és que un/a de nosaltres des de fa temps va començar a fer coses amb el menjar i vomitar per sentir-se millor, ho feia molt de tant en tant. Però ara s'ho ha agafat per costum i estem molt preocupats/des. Aquest estiu passat vam decidir enviar un whatsApp als seus pares per explicar la nostra preocupació. Quan vam tornar els seus pares van reaccionar i la van enviar al psicoleg.
Fa poc ella tambè ens va explicar que ja anava al psicòleg i que li anava molt bé, però a les hores del pati segueix llençant l'entrepà.Tot i que es veritat que veiem que menja més a davant nostra. No sabem el que passa de veritat i estem força preocupades. Ens aniria bé que ens ajudessiu. Moltes gràcies!
Gemma Conde

Hola,
Primer de tot agrair-vos la confiança dipositada en nosaltres.
Explicar-vos que no podem realitzar una resposta en ocult i aquesta és la raó que el vostre comentari estigui editat.
Per una banda, dir-vos que la vostra preocupació és natural. Sou les seves amigues que l’estimeu i per tant es normal que aquestes conductes us puguin angoixar. El fet de dir-los als seus pares és molt bona actuació, ja que tot i que en el moment no ho pugui veure, al final és una molt bona ajuda que quan estan millor moltes vegades agraeixen.
D’altra banda, davant de la situació actual us recomanaríem que si seguiu veient conductes estranyes amb el menjar (com llençar l’entrepà de l’hora del pati) que pugueu dir-ho al tutor o al professor que en aquell moment estigui amb vosaltres, ja que es una manera d’ajudar-la sense responsabilitzar-vos de més (ja que ho han de fer les persones adultes del seu entorn ).
Una bona ajuda és poder parlar d’altres aspectes per no basar-ho tot en el menjar, ja que és la seva obsessió. Sobretot poder parlar de com és sent, com esta ella...
Desitgem haver-vos pogut ajudar.