Molt preocupat
Hola, aquest curs he conegut a la classe a dos noies que ja eren amigues anteriorment, resulta que les primeres setmanes doncs no parlàvem ni res però poc a poc ens vam anar fent amics, però el primer día que vam sortir de festa junts els 3 em vaig adonar que sentía atracció per una d'elles i això va anar a més...hem continuat fent coses els 3 i tinguent bona relació però jo cada cop m'estic pillant més i jo se que ella em veu com un amic però nose perquè tinc com l'esperança de que durante aquest dos anys que estiguis junts al curso passi algo. I la veritat es que nose si fer el pas i dir-li els meus sentiments o no fer-ho ja que ella es pot distanciar i acabar perdent la seva amistat. Nose que fer però l'any passat amb una noia em va passar algo similar i no vaig fer el pas. Que puc fer?
Estrella Dorca

Hola!
Pel que expliques de moment hi ha bon rotllo entre els tres i això és fantàstic! Ara cal valorar si el que sents tu també ho sent l'altra persona. Ho pots fer de dues maneres: dir-ho directament o a través d'indirectes. Potser és molt recent i pots intentar alguna indirecta (preguntant-li si li agrada algú... si hi ha algun amic per qui sent més que una amistat...). Si veus que ella no et segueix el joc i s'incomoda, ja tindràs una resposta (encara que no t'agradi).
Es tracta de recollir pistes per saber si tots dos esteu en la mateixa línia o no. Si ho esteu, fantàstic! i si no ho esteu... ho hauràs d'acceptar.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico