sexe regu
Quan el meu novio i jo tenim sexe amb penetracio a mi m'agrada mes lent i jo a sota, ja que aixi noto i tinc mes probabilitats de tenir orgasmes, pero ell li agrada rapid i jo a sobre pero encara aixi li costa arribar al orgasm.
Ultimamennt va fatal perque de lo lent que em penetra perque vull i de lo que tardo en tenir orgames pues a ell se li deixa de posar dura mentre ho fem, i al no notarla tant costa mes de que jo arribi i cada cop em rallo mes perque ningun dels dos arriba, fa temps ens anava pitjor pq jo feia poc que vaig perdre la veirginitat am ell i em feia mal i sentia poc durant molt de temps, pero ara que no fa mal ni res vam estar uns dies que jo arribaba be pero ell ara no la te tan dura com voldria i no arribo, segons ell perque esta cansat, pero es raro que ultimament no li vingui tan de gust ferho.
Gracies
Mariona Busto

Hola!
A vegades trobar l'equilibri i el ritme que a cada un li agrada, és una mica complicat, però hem de trobar la manera d'encaixar les preferències. Sovint les noies, amb la penetració solament, no arribem a l'orgasme de forma fàcil, i necessitem estimulació externa (el clítoris) per poder aconseguir-ho, per això podem acaronar-lo amb les mans mentre practiquem la penetració (al ritme que sigui) o amb el fregament de la panxa de la parella. Fixa't que d'aquesta manera, el ritme de la penetració pot ser diferent i tu pots sentir igualment molt plaer.
També és molt important que no aneu directament a la penetració, recordeu que podeu estimular tot el cos i aconseguir experiències molt plaents sense la penetració. A vegades li donem tanta importància i ens pressionem tant perquè funcioni i ens proporcioni plaer, que aquesta erecció acaba desapareixent per la mateixa pressió que ens posem. Per tant, calma i molta paciència, aprengueu conjuntament què us agrada, com us agrada i intenteu encaixar les peces sense pressionar-vos. Veureu que així funciona millor i tot és més fàcil!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat