Masturbació i altres dubtes
Benvolguts,
Sóc un noi de 16 anys i tinc alguns dubtes:
1) M'aborreixo fent-me pajas de la mateixa manera. Podrieu donar-me més exemples que no sigui pujar i baixar la pell de la polla?
2) És normal sentir pessigolles d'espres d'ejacular i tenir ganes d'anar a pixar seguidament?
3) És normal que tingui ganes de fer una mamada a un noi, ja sigui el meu amic o no encara que m'agradin les noies i m'enamori d'elles?
Mercès,
Aaron Martin Black
Mariona Busto

Hola Aaron Martin Black!
Anem per parts:
1) M'aborreixo fent-me pajas de la mateixa manera. Podrieu donar-me més exemples que no sigui pujar i baixar la pell de la polla? Doncs pots provar d'estimular-te la resta del cos i no centrar tota l'estimulació en el penis. Veuràs que de mica en mica vas coneixent i experimentant noves sensacions. També pots acaronar la zona dels testicles, el perineu i l'anus, també pot ser molt excitant i plaent.
2) És normal sentir pessigolles d'espres d'ejacular i tenir ganes d'anar a pixar seguidament? Sí, hi ha moltes persones que descriuen la mateixa sensació o similar. Si experimentessis dolor o molèsties, aleshores et recomanem anar al metge perquè pugui valorar-ho.
3) És normal que tingui ganes de fer una mamada a un noi, ja sigui el meu amic o no encara que m'agradin les noies i m'enamori d'elles? Sí, pot passar. Sentir curiositat sexual per persones del mateix sexe, no implica que ens agradin i/o ens enamorem d'elles. L'excitació i l'enamorament són coses diferents.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat