No sento plaer quan m’estimulen el clítoris
Fa un any que vaig començar a tenir esperiències sexuals amb un noi que li tinc molta confiança, l’estimo molt i em posa, però a l’hora del sexe oral no noto plaer al clítoris i quan em toca tampoc...
Només sento plaer quan em fa dits o bé quan hi ha penetració i m’agradaria sentir plaer quan em fa sexe oral, tant per sentirme millor com per a que ell es senti bé i no pensi que ho fa malament, perquè estic segura de que no és per això i és un problema meu.
Estic farta de fingir que m’agrada el sexe oral i veig que “lo normal” es sentir plaer per el clítoris i no només per la vagina... Què puc fer per sentir plaer amb el sexe oral? I ja em toco però tampoc sento cap plaer al clítoris, només si ho faig amb l’aigua de la dutxa.. I moltes gràcies, ho feu genial!!
Mariona Busto

Hola Anònima!
A totes les noies no ens agrada el mateix tipus d'estimulació. Algunes no els hi agrada el contacte directe amb el clítoris i prefereixen una estimulació indirecta, pels seus voltants. El que podeu fer és des de la curiositat anar descobrint què t'agrada i com t'agrada, sense esperar que hagi de ser d'una determinada manera. Veuràs que si us centreu a gaudir i en anar descobrint què és el que t'agrada, la cosa millorarà. Doneu-vos temps per anar-vos coneixent de mica en mica i com funciona el vostre plaer i el vostre cos.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat