Bulimia
eiss
magradaria saber mes coses sobre la bulimia pq no se si en tinc. he buscat una lica i he vist que son persones amb anemia, mengen poca fruita... soc el cas igual😬
em podrieu dir els simptomes o causes per tenir bulimia?? hi hauria de comentar amb me mare?? he danar al metge??
ultimament, estic com molt cansada, em tremolen les mans, em costa respirar, estic molt debil de cos i paicologicament i sembla q estigui a punt de tenir un atac dansietat en un moment o altre
no se si em podrieu ajudar, mercii
Gemma Conde

Hola,
Primer de tot agrair-te la confiança dipositada en nosaltres i l’empenta d'obrir-te i explicar què et passa.
Primer de tot explicar-te que un diagnòstic de bulímia nomes el pot realitzar un especialista en la matèria. Així que et recomanem que vigilis en el que puguis trobar a la red, ja que no tot és cert o fiable. Et recomanem que puguis organitzar una visita amb un psicòleg/a.
En segon terme, dir-te que el més important de tot és com et sents tu i fins a quin punt el malestar psicològic del que parles pot estar afectant a la teva alimentació o com et veus a tu mateix/a. Així que sí, finalment, t’animen a que ho parlis amb la teva mare i li expliquis tot el que t'està passant, així com poder realitzar aquesta visita mèdica, ja que des de l'estima de la teva mare i els coneixements del metge et poden ajudar molt.
Desitgem que puguis tenir en compte el nostre comentari i que també t’haguem pogut ajudar,
Gràcies,
Gemma