Problemes d esquena i imatge corporal
Hola
Fa por una amiga meva em va dir que anava sempre (jo) molt encorbada mentres camino, mentres que estic dreta tota l estona en general. I abans no em preocupava pero es que des dw ja fa tenps camino aixi i quan ho corregeuxo despres quan no hi penso ja torno a estar encorbada. Apart d aixo s ha de estar tambe molt recte quan s esta estirat, assentat o quan t ajups?? Per quu es clar quan t estires et poses comode i nose si tambe he de estar recte i aixi en tots wls altres casos (quan m ajupo, quan em poso comode o "m apalanco" en una cadira... ect) merciiiii❤❤❤
Gemma Conde

Hola Julieta,
Moltes gràcies per la confiança en nosaltres al compartir els teus dubtes.
Primer de tot, considerem que el més important del teu comentari és la teva salut. És a dir, el caminar amb una posició correcta i amb una esquena més recta ens ajuda a poder respirar millor i a no presentar mals d’esquena o de coll. Així doncs, si et sents malament et recomanaríem poder explicar-ho als teu pares i anar al especialista per tal de poder reduir el malestar.
En segon lloc, si no hi ha cap problema de salut, és important que valoris si això és tant important per tu. Al final, el valor de les característiques d’aspecte físic és algo subjectiu i el fet de no donar-li importància abans de que et diguessin aquest comentari es senyal que no seria un aspecte tant nuclear per tu. No deixis que els comentaris dels altres et defineixin a tu mateixa, ja que nomes ho pots fer tu.
Finalment guiar-te a fixar-te més a altres aspectes de tu mateixa (habilitats, característiques personals, etc) que valoris i t’agradin de tu, per no focalitzar-te sols en l’àrea del físic.
Esperem haver-te pogut ajudar.
Gracies,
Gemma