AMOR
no se si m’agrada un noi, no se si soc jo que soc molt tancada, pero es com que no vui que m’agradi algu, cuan hem començaa a donar compte, era com que no volia, i fins i tot hem posaba a plorar dient que perqur a mi, tampoco desesperadament, pero jo preferia estar normal, llavors com puc saber si m’agrada algu. a part, algun cop s’han creuat les nostres mirades, i han durat mes temps de lo normal, i mentres ens estavem mirant, jo com que no hem sentia incomoda, pot ser quimica aixo? que es la quimica? que es l’amor?😂 com es que cuan ens hem mirat algun cop a sigut una mirada diferent? mes duradera, mes profuna... com se cuan m’agrada algu? m’ interesa molt aquest tema, osigui que si tens trucs psicológics o algo per saber si li agrado, o si m’agrada de veritat, o si som compatibles, o jo que se😂 diguemels per favot, mercii
Estrella Dorca

Hola Laura,
Em sap greu decepcionar-te però no hi ha cap TRUC per lligar o per saber si estàs enamorat. Normalment hi sol haver més contacte visual, així com mirades a la boca i als ulls, però no és matemàtic. Això dependrà del caràcter de cadascú i del grau d'introversió que tingui la persona.
De fet, la manera més fiable de saber si li agrades a algú és preguntar-li directament. Entenc que a vegades això pot fer vergonya, per tant, ho podem fer a través d'indirectes i preguntes per anar endevinant si som la persona que li agrada o no.
Sento no donar-te més eines específiques, però realment no existeixen. Cadascú viu la seva sexualitat i la seducció a la seva manera ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico