no sento res quan hem masturbo
hola!
quan hem faig dits no sento gairabé res o res, no se si es que faig alguna cosa malament
o que, però quan hem fan dits si que sento plaer. Es normal que senti més plaer tocan-me
per sobre del pantaló que fent-me dits? No se si es una tonteria però totes les meves
amigues si que senten plaer i jo no.
Moltes gràcies!!
Cristina Albó

Hola and,
És completament normal, en els genitals femenins l'òrgan encarregat de donar i proporcionar plaer és el clítoris. L'interior de la vagina té terminacions nervioses però moltes menys que la zona del clítoris.
Quan et toques per sobre del pantaló, estàs estimulant de forma indirecte el clítoris, quan introdueixes dits dins la vagina, no. Per aquest motiu sents més plaer per fora ;)
Et deixem un vídeo de youtube que van fer unes estudiants d'infermeria, on ensenyen diferents moviments per a estimular el clítoris, però abans seria interessant que sabessis com són els teus genitals, com és la teva vulva, t'animem que agafis un mirall i puguis observar-te, i després visualitza el vídeo:
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com