ejacula poc
Bones, el meu novio quan es corre (de manera oral, manual, etc...) li surt molt poc semen, ho he parlat amb altres amics i tan ells com ell mateix diu q te poca quantitat...
A que es pot deure q tingui poc? es dolent? que puc fer per a que surti mes?
Grcies
Cristina Albó

Hola,
Gràcies per escriure'ns!
En primer lloc, no sabem en què es basa el fet de valorar que ejacula poca quantitat... en comparació a qui?
I en segon lloc, no podem fer res per augmentar la quantitat de producció de semen, és possible que sigui la seva producció personal, és  dir, que la seva resposta sexual sigui aquesta, o també pot tenir a veure la freqüència de les relacions sexuals, si teniu relacions sexuals de forma molt continuada, és habitual que els homes, en la seva pròpia experiència i en base a la seva pròpia resposta sexual, notin una disminució en la quantitat del semen.
Ara bé, si la comparació és en base al porno, no és una bona comparació, ja que el porno és ficció! Si compara, que sigui amb la seva pròpia resposta i amb la de ningú més.
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com