nois cabrons
hola bon dia,
tot va passar entre 6e i primer deso. soc una noia no gaire guapa però tinc molt pit i bon cos. a 6e de primaria vaig entra a un cau i tot va anar perfecte m'agradava un noi del cau que es deia Jofre però en aquell moment tenia novia, el vaig oblidar i em va comensa a agradar un noi que es diu Sebastian vem esta surtin durat 7 mesos i ho vam deixa pq sen va anar a viure a Noruega. despres em va comensar un noi que es deia Manel que anàvem junts a la piscina, però el Jofre va fer una aposta amb el Nil(el seu millor amic)per saber a qui dels dos els i diria que si. els i vaig dir que no als dos però l'endemà vaig dubtar molt de qui m'agradava si el Jofre o el manel. em vaig decidir per el Jofre però va resultar ser una aposta i em va fer moltíssim mal i vaig estar tot 1r deso soltera. ara faig tercer i la meva vida amorosa va bastant be
el problema esta en que el Jofre ara vol tema amb mi i per molt que estigui molt bo jo no vull res amb ell i si ell em tira la canya jo sudo o em faig la borde però em fa moltíssima por penjarmi
algun consell per no pengarme?¿
InterPersonal

Hola! A veure, una cosa està clara, la única cosa que podries fer per oblidar un noi que t'agrada és allunyar-te'n, però si esteu al mateix insti és molt difícil que ho puguis fer. D'altra banda, penso que després de tants anys en jofre potser ha canviat, no? Pensa que a la vostra edat dos o tres anys de diferència són molt. Vull dir que a part de crèixer també aneu madurant i passeu de ser nens a ser adults i en aquest camí qui més qui menys comet errors i s'equivoca... Podries donar-li una oportunitat o si més no intentar esbrinar com és ara, si ha canviat i aquestes coses, no?
Per tant, no et fixis tant en el que va fer sinó en el que fa ara, ja que podria ser que hagués canviat...
Molts ànims!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat