Cel•lulitis
Hola!
Escric perquè tinc un problema d'autoestima relacionat amb la cel•lulitis. Sóc una noia de 19 anys i tinc una constitució més aviat prima. Tinc bastant de cul però està caigut i ple de cel•lulitis. Sé que és algo normal i és una condició hormonal totalment natural, de veritat que intento veure-ho d'aquesta manera... però em sento molt acomplexada i ho vull canviar per veure'm jo millor. He arribat a plorar per això i ara apenes em puc mirar al mirall sense ratllar-me... m'agradaria que em diguéssiu consells d'alimentació i d'exercici per eliminar-la o si més no, reduïr-la.
Moltes gràcies de veritat!!
Laia Reventós

Hola!
La cel·lulitis és una acumulació de greix que en algunes persones és més present que en d'altres.
Tot i així hi ha maneres per reduïr una mica la zona, però és a base de constància i estima cap al teu cos.
S'ha de portar una alimentació sana i equilibrada amb presència de moltes fruites i verdures. Evita els processats i els fregits ja que això pot seguir fomentant l'acumulació de greix. Beu moltíssima aigua. T'ajudarà en la retenció de líquids.
Finalment, pots provar de fer exercicis que treballin el glutis i la zona on tens més cel·lulitis per intentar reduir l'excés d'acumulació de greix. Ara bé, com ja et dic, no deixaràs de tenir cel·lulitis d'un dia per l'altre ni molt menys. És un estil de vida saludable el que has de seguir i mica en mica aniràs notant resultats.
Lo important i el que has de saber és que no t'has d'obsessionar!! Has de tenir una bona autoestima i estimar el teu cos tal i com és, i t'has de cuidar per tal de tenir una bona salut.
Espero haver-te ajudat guapa!
Laia Raventós,
Psicòloga.