No se què em passa
Hola♥️
Fins ara no m'he atrevit a explicar-li a ningú, però bé
L'estiu passat em vaig començar a fer dits per vomitar cada cop que m'enfadava amb els meus pares, i em sento bastant malament per això.
Aquest any, ho he tornat a fer un parell de cops, i es que el meu problema és que estic fisicament bé, però jo em penso que no, i em veig d'una forma diferent a la que sóc, i de tant en tant deixo de menjar perquè em penso que estic gorda
El que passa és que no tinc uns pares normals, vull dir, el meu pare és nutricionista i s'enfada si li dic que tinc complexe
Què puc fer per deixar de pensar que estic gorda, o simplement deixar de tenir complexes?
Laia Reventós

Hola!
És molt important que siguis conscient de lo dolent que és ficar-te els dits per vomitar. No pots recórrer a aquest mètode cada cop que t'enfadis amb els teus pares, ja que a qui li fas més mal és a tu mateixa.
Pel que comentes, estàs bé físicament però et veus diferent. potser tens una petita distorsió corporal entorn al teu físic. Ets conscient, però hauries de fer algo al respecte. comentar-ho amb els teus amics més íntims i poder parlar amb tranquil·litat amb els teus pares. per molt que es dediquin en l'àmbit de la salut, et voldràn i sabràn ajudar. T'estimen i volen el millor per a tu.
No deixis de menjar ni vomitis. són mètodes molt perillosos i gens eficaços per perdre pes. La millor forma per perdre pes i de forma saludable és seguint una rutina d'hàbits alimentaris i 4 o 5 àpats al dia amb presència de moltes fruites i verdures i deixant de banda els processats i fregits. El teu pare, al ser nutricionista, és molt conscient del que és saludable i del que no i podria ajudar-te a fer un menú sa i complet però que no et faci sentir malament amb la forma de menjar.
Bé, espero haver-te ajudat guapíssima.
Ànims!
Laia Raventós,
psicòloga.