Sexe homo
Hola, sóc un noi que tot i ser més verge que l'oli d'oliva em preocupen unes quantes coses relacionades amb el sexe gay.
Primer: Si ets penetrat (passiva) necessites algun tipus de preperació? És a dir, evidentement lubricant i dilatació però abans s'ha de fer algun tipus de "neteja"? Com? Es pot fer sense comprar un producte especificat per aixó (peres o kits d'enemes) S'ha de fer amb aigua destilada o amb aigua normal n'hi ha prou? Has de fer dejuni o alguna cosa rara? S'ha de depilar l'anus (o és recomenable)?
Segon: Al sexe oral és recomendable fer servir condó?
Tercer: Si coneixeu alguna pàgina web que parli també sobre això i sigui recomenable me la podríeu deixar?
Mooltes gràcies 😋
Fins una altra!
Cristina Albó

Hola Guillem734,
Ens has fet riure amb lo del oli d'oliva! Visca el sentit de l'humor!
Per a la penetració anal cal utilitzar preservatiu, SEMPRE i molt lubricant ja que l'esfínter anal no té glàndules que produeixin lubricació natural. Pel que fa a la neteja, pots netejar amb aigua de l'aixeta i el teu propi dit, també hi ha com dius els productes específics com les peres o els enemes.Tot i això s'ha de tenir present que hi haurà restes fecals, tot i la neteja que en fem.
Per al sexe oral també és recomanable l'ús del preservatiu.
I com a referències te'n posarem dues:
">
• Seguir a Gabriel J Martin, és psicòleg i està especialitzat en psicologia afirmativa gai. Té canal de Youtube i Instagram ;)
• Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com