Dubtes sexuals
Primer de tot hola i gràcies, he escrit avaries consultes i algunes de molt importants (dubtes possible cancer, regles..), i també he enviat dos o tres cartes (ex parella, ex millor amiga i al meu germà), i mai heu publicat res de lo meu ni de les persones del meu voltant per tan dubto de si això reslment es cert, o es postureo que inventeu els reactors i redactores. Si realment es cert responeunme almenys aquest consultori siusplau
Aviam, començo ;
Magrada molt un noi de la meva classe què és molt tímid i quasibe no parla amb ningú, ell s'assenta darrerr de tot i uo davant, i sempre a totes les classes, patis, passadissos, festes etc... Ens mirem, em comença a mirar i ho se perquè avegades le pillat i de cop abaixa la mirada. La qüestió es que jo també mel quedo mirant. Ell es súper tímid com ja he dit, i jo soc una noia super oberta, desde el inici de curs no hem parlat gaire, q nomes hem intercanviat unes 8 o 10 paraules contades i nosee cada dia magrada mes i nose wue fer per parlar amb ell ja que col es tan timid, no ell no parla amb mi i nose que dirli per iniciar conversa.
Com més passen els dies, mes freqüents són les mirades, i med m'agrada encara!
Sisplau ajuda
Pd: nose si soc hetero o bisexual perquè uka noia concreta em posa molt calenta, pot ser que tingui potències biissesualsszd
Mariona Busto

Hola .!
Ens sap greu si alguna de les teves consultes ha quedat sense respondre... és estrany, ja que anem responent a totes les consultes per ordre d'arribada sense saltar-ne cap... per tant, no sabem què és el que deu haver passat. De totes maneres, si mai et torna a passar, et recomanem que tornis a penjar la consulta passats uns dies per si no s'ha penjat correctament.
Per altra banda, pel que fa a publicar-se alguna consulta o carta que hagis enviat, això ho trien els redactors d'Adolescents.cat, no nosaltres. Així que esperem que tinguis sort i en algun moment seleccionin alguna de les teves cartes o consultes!
Responent a la teva consulta: si ell és tan tímid, segurament li resultarà dificilíssim acostar-se a tu i treure't tema de conversa, potser serà més fàcil que inicis tu la conversa i donis el primer pas. Segurament ell al començament estigui nerviós i pot ser que la seva timidesa li jugui una mala passada, però de mica en mica s'anirà sentint més còmode si tu li poses les coses fàcils. De temes de conversa n'hi ha infinitat: des de coses de classe, assignatures, treballs, etc. a aficions, esports, música, sèries, pelis... podeu parlar de molts temes que us ajudin a conèixer-vos una mica millor i a trencar el gel.
Pel que fa a l'orientació sexual, és força habitual sentir dubtes a l'adolescència, així que tranquil·la, recorda que el que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem, no pas de qui ens posa o excita. Per tant, dóna't temps per descobrir de qui t'enamores.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat