Com puc dir-li a un noi que em vull liar amb ell?
Hola
La qüestió és que hi ha un noi d'una altre classe que va el meu insti amb qui m'agradaria liar-me amb ell, ja ens coneixe'm de fa uns anys. L'any passat anàvem a repàs d'anglès a la mateixa classe i un dia de broma ell em va posar la cama a la cuixa però no va pujar gaire, en canvi jo mi vaig tornar i li vaig posar la mà a la cuixa i vaig anar pujant fins que vaig notar que li rosava la po***a i vaig treure la mà, no em vaig atrevir a tocar-li la po***a pq hi havia mes gent a la mateixa habitació. Jo tinc el dubte de si ho va fer de broma o pq volia algú amb mi. Com puc saber si volia algú amb mi o nomes o feia de broma? I com puc dir-li si em vull liar amb ell?
Gràcies per tot el que feu!
Mariona Busto

Hola Antonim!
Doncs qui té realment la resposta de si ho feia de broma o si vol alguna cosa més, és ell. Sabem que preguntar-ho directament sovint és massa complicat perquè tampoc volem ficar la pota... algunes coses que et poden ajudar a esbrinar si entre vosaltres hi pot haver alguna cosa més que amistat és estar pendent dels senyals que l'altra persona t'envia, fixa't si està molt pendent de tu, si et mira i busca la teva mirada, si et llença alguna indirecta, si es posa excessivament nerviós quan esteu junts... fixa't si hi ha quelcom que pugui indicar-te que entre vosaltres pot passar quelcom més.
Com sempre, tot això seran intuïcions que poden ajudar-te a saber si fer un pas més o no, però qui podrà donar-te la resposta del cert és ell.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat