Granets☹️
Hola!
Abans de començar, moltíssimes gràcies per tot el que feu per nosaltres😘
El que em passa es que des de fa molt de temps que tinc granets i punts negres per tota la cara i no es res greu no em surten tan vermells ni es res que em fasi mal. Pero no mi sento gens còmode i em preocupa molt el que pensin i trobo que sense els granets em veuria millor. Fa un temps que he comnsat a rentarme la caure al mati i el vespre també em poso crema (es una de prevenció per la pell atopica, ja que de tan en tan em piquen molt els braços) no se si es adequada la crema però es per el tipus de pell que tinc jo, no me’n poso poca perquè no se si es gaire bo pels grans. He comesat a intentar menjar mes fruita ja que normalment no en menjo gens. També estic deixan totes les coses com la xocolata. (Els meus pares en tenien així que potser es genètic)
No se si ho he explicat gaire bé. Em podeu dir si ho estic faig bé i com fer-los desaparèixer😓. Moltes gràcies 😘!!
Laia Reventós

Hola!
Gràcies a tu per valorar la nostra feina.
Dir-te que el que has començat a fer és molt important i poc a poc notaràs millores. Ara bé, és un treball constant. Primer de tot has de saber que els granets són molt presents en l'adolescència i fins els 18 anys les hormones estàn desregulades i una de els expressions és l'aparició dels granets. Ara bé, sí que es poden fer cosetes per combatre'ls mica en mica:
1. Per un costat és importantíssim tenir una alimentació saludable amb molta presència de fruites i verdures i deixar de banda tot el que tingui sucres processats i fregits (brioixeria industrial, xocolata, mcdonalds, etc).
2. Després també és molt important portar una rutina de cura facial: cada matí llevar-se i rentar-te la cara amb un gel especial pel teu tipus de pell (per saber el tipus de pell que tens hauries d'anar a alguna botiga de cremes i que et facin un exàmen facial i et recomanaran la millor crema pel teu tipus de pell). Després de rentar-te la cara, posa't la crema hidratant que necessitis. Prescindeix del maquillatge, però si et maquilles assegura't de cada nit rentar-te bé la cara i hidratar-te abans d'anar a dormir.
3. Hi ha una part genètica com bé tu dius, deixa passar el temps i poc a poc notaràs millories amb aquests canvis que vas fent i que et proposo.
Espero haver-te ajudat!
Gràcies,
Laia Raventós,
Psicòloga.