Condons?
Ahir per fi anava a fer-ho amb el meu xicot ja que tots dos teniem ganes, pero a la hora de follar ha hagut un problema. Havia comprat uns condons de “placer prolongado” i tot anava be fins a la hora de la penetracio. Als minuts de posar-se el condó se li quedava fofa i no havia manera de que entrés (jo soc verge, ell no). Total que se ha pegat la rayada del segle perque no hem pogut (ho hem intentat 4 vegades y una sense condó pero tot el temps passava el mateix). Ell está molt molt rallat i no se que fer per a calmar-lo, ja que he sentit que si pensa aixo cada vegada que vaigue a tenir sexe li passara el mateix perque es algo psicologic. Que podem fer? I que puc fer per a tranquilizar-lo?
Gracies Adolescents!
Cristina Albó

Hola katsha,
Si era la primera vegada que teníeu relacions sexuals amb penetració vosaltres dos, és a dir, tu amb ell i ell amb tu, és normal que també estigués nerviós. Si els nois viuen les relacions sexuals com un examen, com que d'ells depèn el gaudir de la parella, etc... l'erecció agafa una importància que no hauria de tenir. És a dir, en la nostra societat, no només tenim sexe per reproduir-nos, tenim sexe per gaudir i passar-nos-ho bé, i per això NO és necessària la penetració, ja que les noies tenen molt més plaer estimulant el clítoris que no pas amb la penetració.
Per tant, intenteu no donar-li tanta importància a la penetració i gaudiu d'estar junts, del contacte, dels petons i les carícies, etc...!
També tingueu en compte que els preservatius i els gels lubricants tipus "retardante" o "placer prolongado" el que pretenen es que el noi tingui menys sensibilitat, en teoria per "aguantar" més temps. I per a aconseguir que sentin menys, utilitzen dosis molt baixes d'anestèssics. I aquestes dosis d'anestèssic a molts nois el que els provoca és que al no sentir, perden l'erecció.
Si a ell li provoquen aquest efecte, utilitzeu preservatius normals i corrents ;)
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com