Bisexual?Hetero?
Hola.
Fa molt de temps,vaig pensar que era bisexual,i fins i tot vaig sortir amb una noia (que ara es millor amiga)
I despres vaig estar amb una altra de tonteig (que també es molt amiga meva).Peró no se que soc,l'altre día estava fent uns musical.lys o tik toks i vaig pensar en vestirme i posar-me el cabell com un noi,i no sé qué soc,Porto molt de temps pensant i pensant,fent-me preguntes,pero no he arribat a res.No se que fer.Espero que hemos pugis donar una resposta💜.
Cristina Albó

Hola Anxnimx6,
Gràcies per confiar en nosaltres i utilitzar el consultori!
L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, no amb qui tenim relacions sexuals o amb qui ens liem.
I la identitat de gènere es de quin gènere ens sentim que som, si els nostres genitals concorden amb el gènere que socialment s'associa a aquests genitals o no? Si coincideixen es considera que ets cisgènere, si no coincideixen i tens genitals femenins però no encaixa amb el gènere que tu sents, aleshores ets transgènere. Si sents que no encaixes en cap dels gèneres establerts socialment (masculí o femení), parlaríem de genderqueer, o sexe no binari.
Una abraçada i esperem haver-te ajudat!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com