Cansar-se fent palles
Hey! Fa uns mesos que el meu novio i jo vam començar a jugar una mica en aquest tema... Bé, un dia li vaig fer una palla però vaig trigar moltíssim (gairebé 45 min.), vaig suposar que era perquè estàvem nerviosos. Però ahir li vaig tornar a fer una i em vaig adonar que se'm cansa moltíssim el braç. No aguantava ni 20 segons i em frustra molt. Què pot ser? Hi ha alguna manera per a tenir més resistència (no sé com anomenar-lo)? Al final ell se la va fer i vaig acabar-la jo però m'agradaria poder fe-ho jo. Necessito ajuda, gràcies!
Mariona Busto

Hola RoMa!
Quan es masturba a un noi, s'ha de fer cert esforç físic amb el moviment de la mà i el braç, i és inevitable sentir cert cansament a la zona. De totes maneres, i com tot, saber fer-ho i millorar la tècnica, requereix temps i aprenentatge. Has de tenir present, que quan el teu novio es masturba ell mateix, sap perfectament com fer-ho, a quin ritme, quina intensitat, quina velocitat, quina pressió... i és lògic que acabi més ràpidament i es cansi menys.
Una manera que teniu per anar-ne aprenent és que ell et guiï en l'estimulació i el ritme, si et canses, pot continuar ell una estona i després agafar tu el relleu. Recordeu que el més important és que tots dos us ho passeu bé i gaudiu de l'estona de sexualitat compartida. Com més pendents estigueu de que ell "acabi" mentre tu li fas, segurament menys estareu gaudint. Així doncs, paciència, complicitat i molta comunicació.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat