No es urgent però m'agradaria una mica d'ajuda😅
Hola! Primer de tot, gràcies per aquest consultori, a alguns ens és de gran ajuda.
D'acord, doncs la cosa es que sóc una noia lesbiana, i com que em fa vergonya preguntar això a la meva mare o buscar-ho a algún lloc per por a que ho vegin, us ho vull preguntar per aquí.
Per donar plaer a la meva parella com ho puc fer? Es a dir, no en tinc ni idea com exitar-la i em fa por fer-li mal o fer-li malament... Em podríeu donar alguns "tips" per fer-li passar un bon rato? Gràcies😅
Mariona Busto

Hola SnowStorm!
Doncs la millor manera de saber com fer-ho per no fer-li mal ni fer-ho malament, és que ho parlis amb ella. Ella millor que ningú sap què li agrada i com li agrada (igual que tu amb el teu propi plaer): quina intensitat, quin ritme, quina velocitat, a on tocar... sabem que a vegades pot fer certa vergonya preguntar o parlar d'aquests temes, però la comunicació en la parella i la confiança són pilars fonamentals. Així doncs, us animem a que en parleu i descobriu juntes què us agrada i com us agrada.
Com a recomanació us diríem que no centreu tota l'estimulació en els genitals (i el clítoris), recordeu que tenim tot un cos susceptible a ser estimulat i acariciat, i que pot ser altament excitant i plaent!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat