Feo 1.0
Hola bones estic enamorat duna persona de ja fa temps i mi parlo mt amb ella, fa uns dies li vaig dir k magradava i uns dies despres li vaig preguntar de si arribaria a tenir algu amb mi, i em va dir amb la indirecta "estem be aixi" per no dirme k no, soc feo i no se k fer per aconseguirla
Laia Reventós

Hola,
L’enamorament i l’amor és molt complex. Al llarg del temps moltes persones l’han intentat entendre i avui en dia encara moltes persones adultes no poden comprendre-ho del tot. Ara però, el que sí tenim clar és que quan ens agrada algú és per moltes raons: per com és comporta, per la seva personalitat, per les seves habilitats, etc. Així doncs t’animaria a reflexionar que: si la seva resposta és mantenir la relació tal i com fins al moment és sols pel teu aspecte físic. Així com a pensar amb altres coses que poden haver influït. Per exemple, potser aquesta persona ara no vol començar una relació que no sigui d’amistat o bé que el fet de canviar la vostra relació li pugui fer por de que us allunyeu.
També ens agradaria transmetre’t la gran diversitat de físics que hi han i la riquesa de la diversitat corporal. Potser allò que pel teu gust trobes lleig un altra persona li agrada. Hi ha una dita castellana de “para gustos colores”. També t’animaria a reflexionar tant amb aquells aspectes que no t’agraden de tu com els que sí (va, que segur que si hi penses una mica, te’n surten més d’un!). El més important és que tot i tenint punts forts i punts dèbils t’acceptis i t’estimis tal com ets, ja que ets únic i això ja et fa especial.
Moltes gràcies per contactar amb nosaltres. Esperem haver-te ajudat.