Ni se que fer ami mi mateix
Hola moltes gràcies per contestar-me sou els únics que ho explico tinc 16 anys i en faré 17. Sóc un noi molt indecis i molt negatiu ja hem conec estic fent fp I no m'acaba d'agradar els hi he dit als meus pares que ho vull deixar I treballar i l'any que ve fer una cosa que real ment m'agrada jo amb això hem deprimeixo molt perquè se que no ho he escollit bé i menrepenteixo els profes a mi hem de desanimen molt i aixo hem fa deprimit molt, els meus pares no mu deixen fer tot i que ja m'ho pensava i hem diuen que ho acavi pelmenys aquest any. També hem sento molt sol de amics i tot vaig que els meus amics de la eso sol en tinc 1 o 2 de bons amics s'hem cau el món a terra vaig que els altres els hi i porto poc. Apart putse hos penseu que es una tonteria però sento que ningú m'estima m'agradaria tenir una bona amiga ja que no n'he tingut mai cap perque amb les noies sóc tímid no se com fer amigues. Bueno putse penseu que son tonteries però per mi no mentres escric això hem cauen llàgrimes. Sou els únics en què se que algun dia o altre hem contestareu. No sé perquè no soc feliç i sempre sóc negatiu necesito ajuda.
Estrella Dorca

Hola Gui,
Segurament estàs patint un gran moment de canvi. Sovint els estudis no són el que pensàvem i quedem bastant decebuts. Això implica que hem de refer totes les expectatives que teníem per construir-ne de noves.
Segurament és una bona opció que acabis aquest curs. Pren-te el teu temps per buscar altres graus (si els teus pares estan d'acord és fantàstic!), parla amb altra gent que faci altres formacions i busca allò que creguis que s'ajustarà més a tu.
És probable que la teva decepció amb els estudis influencii en la teva manera de relacionar-te amb els altres, de manera que et perceben llunyà i esquiu. Intenta parlar amb algú de la classe, demanar-los per la seva vida fora de la classe, conèixer-los més a fons... veuràs que mica en mica, amb la conversa fluïda s'anirà construint una intimitat que pot facilitar que més endavant es converteixi en amistat ;)
Mica en mica, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico