no hi arribem.
Hola adolescents.
El meu novio (que ja te experiencia previa al sexe encara que nose com li anava i te 5 anys mes que jo) només ha tingut com 2-3 orgasmes (ejacular amb orgasme) en els 15-20 cops que hem follat,. Aquest tema m'esta preocupant perque ell si es fa una paja SEMPRE hi arriba amb facilitat i a mes es corre, pero a traves del sexe es feina impossible... no se que fer... em sembla que es pot deure al estrés de la feina i familia, sempre esta malament, i va a terapia psicologica de tant en tant pero en res te problemes cada dia en coses externes a la nostra relacio... em sento frustrada i no entenc com follant no arriba a lorgasme pero si ell es toca sempre hi arriba a pesar dels problemes q he dit. Molts cops que hem començat a tenir sexe i no sha corregut s'ha acabat tocant per a tal de corres. Ell sempre té ganes de sexe, per sort li poso molt, sobretot el meu cul pro per moments penso que com q no tinc experiencia amb el sexe doncs no se ferlo disfrutar, vaig començar amb ell fa uns mesos i no sé si ho estic fent be. No entenc si te adiccio a la masturbacio perque em sembla que quan no hi soc també es toca molt.
Pero també per altra banda, jo no hi ha manera de que tingui un orgasme, sols n'he tingut 1 amb ell tot aqest temps que portem junts i em costa moltissim i sempre intento tenir... al principi quan vaig començar a tenir relacions era algo doloros perque acababa de perdre la virginiatt pro ara qe ja no tinc dolor apenes no sento res casi de plaer. Em poso gels i res, evito el mal pero no tinc sensibilitat apenes, els meus musculs vaginals apenes fan res.
El dia que per fi vaig tenir un orgasm vaig fer com un moviment de cames (nomes el puc fer si jo estic sota d'ell) que van fer que tingues un (ho vaig fer un dia tocanme sola, i al veure que va ser un orgasme molt intens que els que normalment tinc ho vaig aplicar al sexe) pero desde llavors, quan he intentat imitar la pose no m'ha passat mes i necessito trucs. Nose com explcar com es, es amb les cames obertes i amb els peus al llit moureles cames sense desenganxarl els peus i es complicat ferho si tinc el meu novio sobre.
Per cert jo em toco regularment, m'agrada molt i sempre arribo al orgasme sola fentme dits i tocanme el clitors. Si jo o ell m'ho fa (poquissim rato com a preliminar o durant l'acte) no noto gaire plaer.
Normalment fem preliminars pero ultimament hem d'anar rapid i llavors se'ls salta. Incloem orals, tocaments, ens posem gels de gustos i efectes pero no esta massa rato fent-los, un parell de minuts que fan que apenes senti res, als inicis de la nostra relació feiem petting o altres coses sense penetració i sentia molt plaer (poder amb el temps m'he acostumat a que em toqui xd).
Em podriureu dir qque puc fer per a que arribem al orgasme?
Ell al no ejacular significa que no sent plaer? Llavors perque vol tenir sempre sexe amb mi si no ejacula?
Gràciesss
Cristina Albó

Hola,
Moltes gràcies per escriure'ns!
Ens falta molta informació per saber per què el teu novio no ejacula quan
practiqueu sexe amb penetració però sí ejacula quan es masturba ell. Si el
mastirbes tu arriba a l'orgasme y ejacula? Potser et podria ensenyar com ho
fa...! També seria interessant saber si està operat de fimosi. Sovint els nois
que necessiten aquesta intervenció necessiten una estimulació MOLT intensa,
ràpida i concreta per a arribar a l'orgasme i ejacular.
Pel que fa al teu orgasme i al teu plaer, és normal que sola arribis a
l'orgasme molt més ràpid que quan estàs amb ell. Tu sents el que toques, ell no
ho sent quan et toca a tu. Potser el podries ensenyar com ho fas, o indicar-li
quin tipus d'estimualció t'agrada.
També has de tenir en compte que la gran majoria de terminacions nervioses
en els genitals femenins estan fora de la vagina, estan a la zona del clítoris,
per tant, potser estaria bé no donar-li tanta importància a la penetració en les vostres relacions sexuals.
Ensenya-li com ho fas tu i com sents tu plaer!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com