Tema de polvos amb el meu novio.
Hola soc l'oxana
Ve fa poc em va deixar la meva novia el cas esque ara estic surtin amb un noi que m'agrada.
Avui hem anat a casa seva i em fet sexe dos cops els problemes son els seguents:
1r: Tota l'estona que ho hem intentat es sortia el penis i tot el rato em estat posan-lo perque pot ser que es tregui tan amaenut?
2n: Li he fet sexe oral el cas esque al final he vomitat perque tenia moltes arcades, i al final m'ha deixat que li fes jo amb els meu rime pero igualment m'ha donat una arcada, que puc fer?
3r: Quant ho hem fet les dos vegades sh'e man comencat a dormir les mans, mes tard els peus i despues una mica la cara, aixo es normal ?esque no m'agrada
4rt: Quant hem cabat de fer-ho m'he aixecat marejada, que pot ser?
5è: Bueno avui ho he pasat molt be el cas esque he arribat a gemegar i ell en una ocasió m'ha tapat la boca,perque feia molt de soroll, que puc fer perque no fasci tan de soroll?
Gracies i un petò.
Mariona Busto

Hola Oxana!
Ens sap greu que la teva relació amb la teva nòvia s'hagi acabat... esperem que estiguis bé!
Anem per parts responent als teus dubtes:
1r: Tota l'estona que ho hem intentat es sortia el penis i tot el rato em estat posan-lo perque pot ser que es tregui tan amaenut? Doncs en principi no hauria de passar, però fixeu-vos en quina posició estàveu, potser heu de variar-la una mica perquè el penis entri millor i no surti cada vegada. Potser també heu de mirar quin ritme esteu seguint per adaptar-lo a un que us vagi millor.
2n: Li he fet sexe oral el cas esque al final he vomitat perque tenia moltes arcades, i al final m'ha deixat que li fes jo amb els meu rime pero igualment m'ha donat una arcada, que puc fer? És molt important que adapteu al ritme a un que us estigui bé a tots dos. No té cap sentit acabar vomitant mentre fem sexe oral, ja que així la pràctica sexual deixa de ser plaent. Fixa't que la profunditat en la qual introduïu el penis dins de la boca farà que tinguis o no arcades, així que us recomanem que aneu més a poc a poc i amb compte.
3r: Quant ho hem fet les dos vegades sh'e man comencat a dormir les mans, mes tard els peus i despues una mica la cara, aixo es normal ?esque no m'agrada - 4rt: Quant hem cabat de fer-ho m'he aixecat marejada, que pot ser? Doncs tot plegat deu ser del mateix esforç que heu fet durant la relació sexual. Sovint ens cansem, respirem de forma molt més accelerada i pot provocar que si ens aixequem de forma ràpida en acabar, ens sentim una mica marejades. Si et passa, esperat uns minuts abans d'aixecar-te.
5è: Bueno avui ho he pasat molt be el cas esque he arribat a gemegar i ell en una ocasió m'ha tapat la boca,perque feia molt de soroll, que puc fer perque no fasci tan de soroll? Quan estem en confiança i ens deixem anar, els gemecs poden aparèixer per la mateixa excitació. Controlar-los a vegades resulta complicat, però sí algú us pot sentir i això us posa en un compromís o us fa sentir incòmodes haureu de trobar la manera de controlar-ho una mica ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns Oxana!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat