Mugrons cap endins?
Bé, primer de tot agraïr a totes aquelles persones que aclareixen els dubtes dels adolescents preocupats.
Dit això, us explico el meu problema: tinc un mugró endins, és a dir, no surt ni “reacciona” ni quan tinc fred ni quan m’excito. És extrany perquè l’altre sí que ho fa. Aquest tema em preocupa molt i de moment no he vist a cap noia que li passi el mateix. Em preocupa per futures relacions i em causa bastant complexe. Algú em podria explicar què passa? Es dolent? Es pot solucionar?
Gràcies.
Mariona Busto

Hola ???!
Segurament tinguis un mugró invertit. En aquests casos el mugró està enfonsat cap a dins en major o menor grau, pot ser en una o ambdues mames. Per tal de conèixer que pots fer i si això pot comportar-te algun problema de salut, et recomanem que ho consultis amb el metge perquè pugui valorar-ho i informar-te de les opcions que tens.
Fixa't que nosaltres no podem escollir el cos que tenim i és molt important que acceptem el nostre cos tal com és i aprenguem a estimar-lo! Tenir el mugró així no hauria d'afectar les teves relacions futures, pensa que si algú et rebutgés pels teus mugrons, voldria dir que no li agrades gaire, no trobes? Tu deixaries de tenir relacions amb la persona que estimes o t'agrada molt per un detall així? Segurament no! Així que estigues tranquil·la i estima't tal com ets!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat