No se com oblidar-lo
Hola,
Al mes de febrer vaig discutir amb un nen que era company meu però desde guarderia que anem a la mateixa classe.Li van fer una broma que no se quina es pero per qualsevol motiu va dir que u vaig fer jo però no ho he fet i li vaig passar captures i tal però no hem va creure i hem vaig enfadar molt i li vaig dir que no me parli més i tal i vam deixar de parlar fins que al març per ajudar a una amiga li vaig tornar a obrir per whatsapp i li vaig dir per quedar per arreglaru i tal però jo en realitat no ho volia arreglar nomes volia ajudar a aquella amiga perque si quedariem li diria per portar un nen i aquell nen parlaria amb la meva amiga i tal.I ell al final va deduïr que a mi m'agradava pero no era així i es fa montar un lio.Ho vaig passar malament i aquest estiu va passar moltes coses i sempre el veia i ara m'ha tocat una altra vegada a la mateixa classe i durant aquest estiu me vaig adonar que m'agradava i que estava molt pillada de ell pero jo no vui això i vaig intentar passar de ell aquest estiu no veure'l pel poble i tal però el problema era que sempre quan surtia el veia pero practicament sempre.A sobre aquest any tambe anem a la mateixa classe i sempre el vec i lo fort es que hi hagut unes quantes vegades en que m'ha parlat pero jo el odio no el vui veure veure'l hem fa molt mal i a ell tot lo que va passar segons he vist no li ha importat su ha pres amb gracia pero jo no i vui parlar amb ell per explicar-li tot lo que ha passat en realitat i que ell hem expliqui certes coses que hem va dir pero no puc perque se que passara de mi o practicament no puc perque es un egoista i una persona molt orgullosa i jo no se que mes fer jo el vui oblidar pero cada dia desde que va passar la discusió entre naltres sempre el vec.Però quan va dir lo de que ell m'agradava i jo li vaig dir que no i que no se va enfadar molt i no entenc el per que pero bueno jo sol vui oblidar-lo i fer com si es un company o una persona mes de la meva vida.
Estrella Dorca

Hola Maduixa,
Tinc la sensació que encara et queden coses pendents amb ell. Que tens una conversa pendent i fins que no puguis treure tot el que t'atabala, no podràs començar a oblidar-lo.
Potser seria interessant que puguessis fer una llista amb les preguntes que li faries.
També pots escriure una carta de comiat on li diguis que ha sigut important a la teva vida però que ara ja no. A vegades reconèixer que una persona ens ha marcat, ens ajuda a poder-la acomiadar.
Escriu durant uns dies la llista i la carta i, quan estiguis preparada, llegeixes en veu alta i fes un ritual de tancament. Tanca les dues cartes en una capsa i amaga-la a la teva habitació. Serà el moment de començar a oblidar-lo.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico