Reglaa
Hola,
Fa cinc dies que em tenia d'haver vingut la regla i encara no m'ha baixat.
No sé perquè es ja que no he practicat relacions sexuals.
Ajudeu-me sisplau!
Mariona Busto

Hola G414!
Un retard en la regla pot ser degut a diferents motius (desajust hormonal, canvis emocionals, pèrdua de pes important...), i no sempre són a conseqüència d'un embaràs. Com no has mantingut relacions sexuals de risc, podem descartar que la causa sigui aquesta.
És habitual que durant els primers anys de la regla es presentin certes irregularitats menstruals. Deixa uns dies més a veure si la regla acaba venint, però si veus que van passant les setmanes i la regla no et ve, pots demanar hora amb el ginecòleg perquè pugui valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat