No vull pillarme
Hola!
Resulta que farà cosa de un mes vaig coneixer una noia a unes festes majors, varem follar, ella te novio, desde aquell moment parlem cada dia, tenim converses hot inclus, quedem un cop x setmana o algo així, l’altre dia parlant amb ella li vaig dir q li rallava el q teniem, estem de follaamigas (jo li vaig dir q no hem follaria a ningu i ella igual) li vaig insiuiar que volia estar de reaclió o de res, però q aquest rollo no m’acaba de agradar, ja q el fet de no poderme follar a altes i estar nomes pendent d’ella fara q hem pilli encara més, però no puc deixarla, l’estimo. Q hauria de fer, també hem va sir q si volia follar amb algú li podia dir i li molestaria pero ho accepteria, x altre banda vaig preguntarli quan creia q duraria i hem va dir fins q jo realment vulgues tenir una relacio seria
Estrella Dorca

Hola Sara,
Primer de tot has de tenir en compte que ella està escollint una altra persona. Si ella té parella i segueix amb aquesta parella, ja ha decidit amb qui vol estar.
Ara has de decidir si a tu et sembla bé aquest tipus de relació o no, ja que et demana exclusivitat per part teva, però ella no la complirà perquè seguirà amb el seu nòvio.
Sovint en una relació sana, les demandes i els pactes són de totes dues bandes. Quan algú de la relació ha de fer més sacrificis que l'altre... és probable que es generi una situació desigual que acabi amb baralles i retrets.
Entenc que aquesta noia t'agrada molt, però fes una mirada interna sobre què vols tu, què necessites i què vols en una relació? Aquesta noia t'ho aporta tot?
Sé que és difícil, però a vegades cal prendre decisions doloroses per evitar fer-nos més mal...
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico