El meu ex
Hola!!
El meu ex i jo ho vam deixar a principis de març, portavem 2 mesos i estavem en el nostre millor momento però dos dies abans de cumplir 3 mesos, ell va sortir de festa a una discoteca i jo a un altre del mateix polígon i dormíem junts a casa d'una amiga. Quan ja estavem a la casa d la amiga vaig dormir amb ell i ho vam fer. Al dia seguent em vaig enterar que es va liar amb una noia amb la que jo em portava malament. Des de aquell día no parlavem i ell va ser un cabr*n amb moltes paves (entre elles algunes amigues meves) però torna a anar a la meva mateixa classe d'institut i vam tornar al tonteig de sempre. Un finde ell anava a dormir a casa d'un amic i com amb el seu grup jo tmb hem porto molt em van convidar a dormir. Em vaig tornar a liar amb ell i em va dir q m'havia trobat molt a faltarperò als 2 dies em va deixar de parlar fins al dia d'avui, uns dies em parla i altres ni em mira.
No sé que fer perqué el trobo a faltar i una part de mi encara esta ilusionada amb que tornara però em vull oblidar d'ell.
❤️
Estrella Dorca

Hola!
Ostres, tinc la sensació que ell no és massa clar amb els seus missatges... és molt probable que digui el que vols sentir, però el seu comportament és un altre. Et va ser infidel la primera vegada, i aquesta vegada que heu tornat a apropar-vos ha fet el mateix.
Realment tens ganes de tenir una relació amb aquesta persona?
Realment és el teu ideal de relació?
Com creus que seria si comencessis una relació un altre cop? Creus que realment hauria canviat?
Rumia bé si tens ganes de seguir amb aquest joc o prefereixes tancar aquesta pàgina i començar un nou llibre ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico