Necesito ayuda siusplau no se qui soc
En primer lloc dire que no perlo molt be el catala i no escriure molt be si us dona algu per llegir aixo no es culpa meva.
Weno deixan aixo clar, aquests dies veien aquesta pagina, he pensat aqui et poden ajudar y no dir qui ets pots ser anonim, y weno desde sempre he tingut un secret no se si es un secret o no pero no ho sap ningu. Cara a la gent semblo que estic be y que tot va be pero en realitat no se qui soc ni com soc, no se ni perque hem comporto aixi no se benbe kom explicaro pero havegades penso qui ets y no se que dir sempre dic que magraden unes coses pero en realitat no u se cada any mes o menys cambio de actiud devant dels meus compañs pero fa poc vaig aconseguir agradari algu y tenir novia a ella li agrado molt pero en realitat no se si ella m'agrada ami krek ke si pero no se NO SE QUI SOC no paro de repetir aixo tot el dia y va arrivar un dia que vaig arrivar a fer mal a una persona important per a mi i es va acavan "rajan" y aquell dia vaig explotar pero el meu cap va fer BUM i no savia ke fer vaug estar plorant una gran estona y la meva mare em va pillar (no tinc pare se qui es pero es un jili****) y kn tenim molt bona relacio mare e fill vem parlar pero saps ke kom sempre la vaig mentir y em vaig inventar una historia pero que se la creies y hem digues ya esta tot millor no psa res y aquestes koses pero... ak dia seguent pel mati vaig veure aquella persona plorant... y ya bueno menosmal que en el cole no deixen portar navalles perque hem vaig komençar a autolastmarme amb un llapis per no pensar en una altre cosa que en el mal que estava sufrin per el llapis,igual ment amb aquella persona vem parlar y tot esta millor pero segueixo pensant que no se que fer amb la meva vida crec que necesito un sicoleg pero no vull dirli res a me mare ni al meu pare per aixo parlo per aqui siusplau ayuda.
Estrella Dorca

Hola anònim,
Gràcies per la confiança!
Sincerament crec que tens molta sort de tenir una relació tan estreta amb la teva mare! És molt bonic que sentis aquest lligam tan estret i per això és important que parlis amb ella sobre com et sents. Potser no cal que ho expliquis tot, estic convençuda que la teva mare entendrà i respectarà la teva intimitat. Crec que és necessari que li comentis que vols anar al psicòleg i estic segura que la seva reacció et sorprendrà!
Per altra banda, també et vull explicar que l'etapa de l'adolescència és l'etapa de les preguntes existencials: qui sóc? Com sóc? Com vull ser? Com és la meva família? Quins valors tinc?
i la sensació que expliques de no conèixer-te a tu mateix és perfectament natural. Comença amb aquesta resposta: "qui sóc? Algú que es fa preguntes sobre qui és". Potser a partir d'aquí aniràs trobant noves preguntes i noves respostes que t'orientaran.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico