Que faig?
Hola,
La questio es que m'atrau fisicament un noi que va al meu equip, m'agradari liar-me amb ell algún cop. No se si dir-li o no dir-li, com dir-li. Que faig?
Merci per tot el que feu
Mariona Busto

Hola Antonim!
Creus que entre vosaltres hi ha possibilitats de que passi alguna cosa? Intenta potenciar la vostra relació d'amistat dins de l'equip per tal de valorar si entre vosaltres pot passar alguna cosa o és pràcticament impossible. També pots preguntar a algún amic en comú com ho veu. Amb aquesta informació podràs tenir més clar si et ve de gust fer un pas més i dir-li, o prefereixes esperar.
Dir allò que sentim per una persona no és fàcil, i sempre que ho fem assumim el risc que la persona no senti el mateix. Cal posar en una balança els pros i contres de fer un pas més, o bé esperar-se.
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat