Ajudaa, ns que fer!!!!
Hola, primer de tot gràcies per la feina que feu. Es una gran ajuda per nosaltres i s'agraeix molt❤️.
La meva consulta es que fa com mes o menys un any, em va començar a agradar un noi amb el que tampoc tinc molta relació. Com de companys de classe i poca cosa més. El cas és que m'ha arribat que el seu grup d'amics parlen de nosaltres a les esquenes o que potser han fet fotos a noies del meu grup. El cas es que ell no faria aquetes coses perquè el conec i se que no es així pero es com que els amics amb els que està ara són una mala influencia. Llavors vaig pensar en oblidar-lo però no ho aconsegueixo perquè pasa qualsevol cosa que em recorda a ell o algo. La meva consulta sería com puc oblidar-lo? (O no hauria d'oblidar-lo?)
Moltes gràcies ❤️
Estrella Dorca

Hola Wendy,
El més important és decidir si vols oblidar-lo o no. Si tu no prens la decisió ferma que aquest noi no t'interessa/ no et convé/ no el vols a la teva vida/ no podràs oblidar-lo.
Per tant, valora bé la situació, valora la seva manera de ser i si vols relacionar-te amb una persona amb aquestes característiques.
Una vegada hagis pres aquesta decisió, si el vols oblidar serà qüestió de posar distància:
• distància física - evitar al màxim que no coincidiu.
• distància virtual - deixar de seguir-lo a les xarxes socials
• distància mental - posar el focus del teu pensament en tu.
Mica en mica et sentiràs millor,
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico