Consell si us plau
Dos dies abans del meu aniversari el meu vei em va agredir sexualment, no va ser un gran agressiò, però lo suficient per deixar-me una gran marca. Des d'aquell dia, dia a dia recordo la seva cara al moment de l'agressiò, les meves amigues no em volen ajudar, i jo no vull anar a un psicòleg per que no estic boja, però necessito algun consell per poder viure el dia a dia lo més normal possible, tenint en compte que som veïns i amb la qual cosa ens veiem massa sobint.
Aquest home, esta amenaçat per la policia i pel meu pare però continua mirant-me per darrera, i continua amenaçant-me i intimidant-me amb la mirada, t'agraïria moltíssim si em poguesis donar algun consell.
Moltíssimes gràcies!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que vulguis demanar ajuda! És una situació molt injusta i és natural que vulguis suport i parlar-ho. Tens tot el dret i et mereixes poder treballar aquesta situació. Segurament a les teves amigues se'ls hi fa gran i no saben com ajudar-te. En aquests temes la teràpia és algu que et pot ajudar molt! Et diré una cosa que és molt important que tothom sàpigua: anar al psicòleg no vol dir per res que un està boig si hi va!! és més tots ho podem necessitar en diferents moments de la nostra vida!! És un recurs més que ens ajuda quan hem patit una sitaució complicada, quan estem en crisi, quan no trobem prou eines per solucionar alguna cosa, etc. Aquest és el gran sentit i la gran utilitat de fer una teràpia també. Tens tot el dret a sentir-te lliure i no sentir-te assetjada per aquesta persona. Aquests casos s'han de denunciar i tu et mereixes fer el treball per estar tranquil.la com dius al dia a dia. Parla amb un adult de confiança i valora molt el dret a fer una teràpia. Pots provar-ho i si realment segueixes pensant que no t'ajuda, deixa-ho, però dóna't la oportunitat de treballar la situació. Veuràs com t'ajuda molt!! Et mereixes ser feliç i viure tranquil.la. Endavant!!! Una abraçada. Eli Aulet. www.interpersonal.cat