Magrada i li agrado a la meva ex
Fa un antes i dos mesos que estavem juntes Ho van deixar la setmana pasada. Ens agradem mutuament pero ella no aguanta la distancia Aixi que Hi vam deixar pero cuarta vegada. Ens estimem molt i ha sigut el millor any pero el que hem preocupa es que no sé si es una relació tóxica o passatgera ja que les dos volem tornar pero estén cansades de deixar Ho tant.
Algún consell?
Crec que sería la dona de la me a vida, magrada massa
Mariona Busto

Hola Criss!
Potser estaria bé que poguéssiu parlar amb calma de tot el que us ha passat durant tot aquest temps. Quins han estat els motius que han fet que la vostra relació tingui tantes anades i tornades. Segurament hi ha un problema de comunicació important i maneres diferents de veure les coses. Així que us animem que parleu molt, que intenteu ser conscients de quins han estat els errors, i que us doneu temps per veure si realment el que voleu és estar juntes de nou i si ara és un bon moment.
Esperem que us vagi molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat