Vull deixar de pensar-hi en ell.
Hola. Primer de tot, perdó pel meu catalá xD. A veure, jo sóc del sud, i vaig coneixer a un noi de BCN per Facebook. Vam conectar super bé des de'l principi i vam començar a tontejar. Fins ahi tot genial. Però d'això fa ja uns quants mesos. Després es veu que es va ratllar (suposadament no en tenia res a veure amb mi) i vam deixar de parlar, fins que em va demanar perdó. Però la cosa ja no era igual. Ja era tard, perquè m'havia pillat per ell. (Cosa que no tenia gaire sentit perquè no ens haviem vist en persona mai, però es així).
Aquest estiu anavem a veure'ns a Madrid, un punt mitjà diguem, i al final el no va poder anar i des d'ahi vam deixar de parlar durant un mes més, però aquest cop sensa motiu aparent, vull dir, no va haver cap ratllada ni res. Simplenent vam deixar-hi.
Però ara em va tornat a parlar una nit fa poc i tot bè, posant-nos al dia i tot això. Però a l'endemà va passar de mi quan li vaig preguntar com anava. Després (borratxo xD) li vaig enviar uns audios però no tan sols els va escoltar. I per si fos poc, li vaig dir 'hola' un parell de dies despres. I fins avui.
La cosa es que probablement faci el proper curs a bcn i m'agradaria que ens veiessim almenys però si el noi no em vol paralar pel que es veu, es una tonteria crec jo que sigui insistint en parlar-li. (Tot i que tambe m'encantaria dir-li tot el que sento però no es pla)
Llavors, jo el que vull es deixar de pensar en aquest noi perquè tots els dies em resisteixo a obrir-li conversa perquè seria penos ja. Com ho faig? Com anar a bcn sense pensar en ell i sense die-li res?
En definitiva, com aconseguir passar d'ell com sembla que el passa de mi?
Moltes grácies!
Estrella Dorca

Hola Edu,
Primer has d'assumir que ell no vol estar amb tu. Pel que expliques sembla que no té el mateix interès en tu i, encara que faci mal, has d'acceptar la seva negativa.
Per altra banda, una vegada puguis interioritzar aquest desamor, serà moment de començar a oblidar-lo. Com?
Posant distància:
• distància física - evitar la trobada
• distància virtual - deixar de seguir-lo a les xarxes socials
• distància metnal - posar el focus en tu i les teves necessitats. Què vols? Centra't en les teves amistats, aficions i familiars. Quan et descobreixis pensant en ell, intenta moure l'atenció cap a tu.
Serà llarg, però mica en mica et sentiràs millor, ja veuràs,
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico