ajuda siusplau 2018
Hola, jo ho vaig fer amb un noi 3 cops i els 3 cops em feia molt de mal, jo no estava excitada i ni m'agradava ell, però tot i així em rallo, i els 3 cops se'ns va marxar el preservatiu.
I pel mal vaig anar a la llevadora i a la ginecòloga i no em van dir res, o sigui que suposo que tot bé... però no entenc què passa.
Perquè el 2n cop també vam fer servir lubricant i va anar fatal també.
Què puc fer?
Mariona Busto

Hola Inna!
Mantenir relacions sexuals quan no es volen mantenir no és bona idea... fixa't que parles que no estaves excitada i que ell no t'agradava, i així és impossible que surtin bé les coses.
Si no hi ha excitació, segurament no hi ha lubricació, si estàs amb algú que no t'agrada segurament estàs tensa i el teu cos reacciona a aquesta tensió, dificultant la penetració i poden produir dolor... per tant, si la llavadora i la ginecòloga han descartat que hi hagi quelcom orgànic que expliqui aquest dolor, podem entendre que són les situacions i el com es van fer les coses les que van provocar que no sortís bé...
En primer lloc et recomanem que només ho facis si realment ho vols fer, quan tu realment vulguis i amb qui tu vulguis. La confiança en l'altra persona és fonamental, trobar un lloc on pugueu estar tranquils i sense possibles interrupcions, fer bon ús dels mètodes anticonceptius com el preservatiu per no haver d'estar patint per si el preservatiu es treu i podeu tenir un embaràs no desitjat, etc. són elements que facilitaran molt tot el procés. Si aneu a poc a poc, sense presses, doneu temps a que el vostre cos s'exciti i respongui a aquesta excitació, podreu comprovar com la lubricació augmenta facilitant la penetració.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat