Crec que tinc depressio...
Hola, des de fa uns mesos que no em sento be amb mi mateixa, tinc poques ganes de viure por moments, a vegades nomes tinc ganes de plorar sense motiu. Soc una persona molt gelosa, massa, i jo em dono compte de que no es normal, m’afecta tot de manera sobrenatural i volia saber si tinc la posibilitat de tindre depressió, he fet tests per internet sobre la depressio i m’ha sortit que tinc altes posivilitats de tindrela. Nose si aixo del internet funcionará per aixo acudeixo aqui.
Tinc un psicoleg pero mai li explico res de la meva vida amorosa ni de com em sento per dintre. Tinc por de que els meus pares sapiguen que puc tindre depressio, ajudeume siusplau
Estrella Dorca

Hola,
Sincerament crec que t'hauries d'obrir al teu psicòleg. Confia en ell per treballar aquestes preocupacions i aquestes pors. Si sents que no hi ha prou confiança, potser pots proposar treballar la confiança. Com? imprimint aquesta consulta i ensenyant-li. A vegades ens fa més por la prèvia que no el fet en sí. És a dir, que ens atabalem més abans de parlar amb una persona i quedem alleugerits després.
Sigues sincera i, si de totes maneres sents que no hi ha confiança suficient, potser pots provar de plantejar-te un canvi de psicòleg.
No et puc oferir més opcions perquè prefereixo que utilitzis les eines que tens a favor teu. Expressa com et sents i així et podrà ajudar.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico