Tinc duptes
Hola! Ja fa uns mesos que tinc parella, tot ens va molt be però a l’hora de mantenir relaccions sexuals algo falla.
De totes les vegades que ho em fet ninguna d’elles he arribat a l’orgasme porque dura entre uns 5 o 10 minuts com a molt. Que significa aixo? Es una persona precoz?
Mariona Busto

Hola Anonim!
Entenem que no arribes a l'orgasme a través de la penetració, oi? Fixa't que és completament normal que amb la penetració no sentis molt de plaer, la penetració pot ser molt excitant però la gran majoria de noies no sentim tant plaer amb la penetració i ens resulta complicat arribar a l'orgasme a través d'aquesta pràctica sexual. Has de saber que la gran majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan situades a l'exterior de la vagina, concretament al clítoris i al seu voltant, no dins de la vagina. Per tant, si voleu intensificar les sensacions i facilitar que l'orgasme arribi, proveu d'estimular el clítoris de forma directa o indirecta mentre practiqueu la penetració, veureu que així és més fàcil!
Durar 5-10 minuts amb penetració a ritme orgàsmic no és poc temps! Així que segurament no es tracti d'un tema de temps sinó que l'estimulació no és l'adequada per arribar a l'orgasme! No oblideu que la penetració no ho és tot i que podeu fer moltes altres coses que poden resultar-vos molt excitants i plaents. Recordeu però que el nostre gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant, també és molt important que el nostre cap estigui centrat en allò que està fent, en les sensacions que està experimentant i en pensaments que ajudin a excitar-se!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat