Tristesa agradable, estic liada...
Hola,
Mireu, doncs ja fa un temps que m'agrada un noi de la meva classe, però a una amiga meva també. Es veu que a ella se li nota un montón perquè sempre està parlant amb ell... Ella no sap que a mi m'agrada i cada cop que els veig, m'entra una tristesa... Ell juga a futbol i al pati no sé que em passa que estic trista quan el miro jugant i les meves amigues em diuen que estic depre escoltant musica trista de desamor tot el rato. Aquesta tristesa ve d'ell? L'he d'oblidar? Ho he provat, però no me'n he ensortit gaire bé... perquè encara m'agrada... Sisplau ajudeu-me!!! Li he de dir a ell que m'agrada? O no? He d'oblidar-lo? Necessito ajuda, m'està omplint masses racons del meu cap i no puc pensar en res més que no sigui ell... Ajudeu-me!
InterPersonal

Hola! Estàs en una situació complicada i és normal que estiguis trista el que t'ha passat no és agradable... que t'agradi un noi que li agrada a la teva amiga és difícil de gestionar, per tu i per qualsevol persona. Ets molt amiga d'aquesta noia? Si és que si, jo m'ompliria de valor i parlaria amb ella, li explicaria el que em passa i li diria que no li vols cap mal i que ella està per davant i que per això has volgut parlar amb ella. Potser per ella és només un tonteig sense importància i et deixa via lliure, o potser li agrada moltíssim i llavors tu sabràs que et toca retirar-te. De fet, tu amb aquest noi no hi has estat mai encara i podria ser que el fet que sigui tan difícil tenir-lo (ja que li agrada a la teva amiga i tot això) hagi fet que el mitifiquis més del compte...
Sigui com sigui, parla amb la teva amiga i intenta solucionar-ho, ja veuràs que et treuràs un pes de sobre quan en puguis parlar amb algú!
Una abraçada!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat