Poden disminuir els pits
Holaa!!!
Haviam, tinc els pits bastan grans 95-100C, pero desde fa poc mes d'una setmana noto com si els tingues mes petits, la realitat esque els sostens em segueixen anant igual, pero m'he probat un bikini que a l'estiu m'anava just i ara e veu just pero molt menys.
La meva pregunta es si sense haver aprimat, el tamany dels meus pits pot haver disminuit,
Gracies
Laia Reventós

Hola!
Responent a la teva pregunta:
Els pits poden variar en la seva forma, especialment si encara estàs en època de creixement. En l'adolescència hi ha molts canvis corporals, entre ells els pits. poden variar en la seva forma, color, estètica, etc.
A més a més, depèn de la fase del cicle menstrual en el que et trobis, els pits estan més sensibles i també poden experimentar canvis.
D'altra banda, si perdessis pes, probablement una de les primeres zones que s'encongiria serien els pits, ja que és una zona que acumula greix i quan perds pes és el primer que desapareix.
Si no es tracta d'un canvi dràstic no cal preocupar-se. Ara bé, si pel cas contrari veus una diferència molt gran entre un pit i l'altre o amb el color, bonys, etc., sí que et recomanaria que anessis al ginecòleg i et podria fer una valoració més detallada.
Espero haver-te ajudat,
Laia Raventós,
Psicòloga.