Estic preocupada
Hola!
Estic preocupada perquè mai m'he liat, pot semblar una tonteria, però amb 16 anys tothom ha fet de tot... tampoc dic de ser així però em sento decebuda amb mi mateixa perque no se que faig malament. Potser els nois em veuen amb cara de nena petita o algo. Jo intento no donar-li gaires voltes però sempre a la gent que li agrado no m'agrada i em decepciono, estic a un cole nou i no se com ser més oberta, tampoc vull liar-me amb el primer que pasi i potser es per això que triga tant l'esperat moment.
Estrella Dorca

Hola anònima,
En la teva consulta apareixen moltes claus que poden explicar el que et passa...
• no tothom als 16 anys s'ha liat. T'ho dic de veritat, hi ha molta gent que no s'ha fet petons amb altres persones i no passa res. No és cap cursa, no? o per tu és una cursa?
• a la gent que li agrades, no t'agrada? Fantàstic! això indica que tens criteri i que vols decidir amb qui vols estar.
• No vull liar-me amb el primer que passa - Genial! És més agradable si ho fas amb una persona amb qui et sentis còmode i et vingui de gust... ;)
Cadascú va al seu ritme i cadascú té unes prioritats. Per tu és important decidir i escollir la persona, per això és, potser, més complicat trobar algú. Es tracta de no obsessionar-te amb el tema, d'aprofitar per conèixer gent, per relacionar-te i descobrir quines persones vols al costat i quines no.
Segueix així i podràs gaudir del moment i de la persona ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico