No se que fer amb ella...
Hola,
Fa gairebé 1 mes em vaig liar i vaig tenir una nit de sexe amb la noia de la que estic enamorat. La que sempre m'ha agradat i que trobo que es perfecte per a mi. Però resulta que ella té novio i diu estar molt bé amb ell aixi que ara no vol ni veure'm perque s'arrepenteix del que va passar entre nosaltres 2 i no vol que el seu novio s'enteri.
La cosa es que durant aquest mes, jo no he parat de pensar en ella i estic bastant depre, no se ni si haig de parlar-ho amb ella ni com fer-ho.
Algun consell?
Gracies!
Estrella Dorca

Hola Jordi,
Em sap greu dir-te això però ella ha sigut molt clara amb tu: ha decidit apostar per la seva relació de parella i es penedeix de la relació que vau tenir.
És molt clar el missatge: no vol contacte amb tu. Per tant, encara que faci mal, hauràs de començar a passar pàgina...
És probable que en alguna estona tinguis la temptació d'avisar a la seva parella sobre el que ha passat entre vosaltres. Llavors et demanaré que siguis sincer amb tu mateix sobre el motiu: fer-li mal a ella. Realment vols convertir-te en una persona venjativa que no accepta que a vegades l'amor no és correspost?
Crec que, mica en mica, aniràs acceptant la seva decisió i podràs començar a passar pàgina....
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico